ponedeljek, 4. februar 2013

Fotelj - sodko

    Kot mnogi vinogradniki in kletarji, sem tudi sam iz kleti umaknil lesene sode in jih nadomestill z nerjavečimi.  Kasneje mi je bilo sicer žal, saj menim, da je najboljše, da vino zori v hrastovih sodih.                                                                             
Sodov sem imel kar nekaj. V njih sem videl veliko vrednost, zato jih nisem zavrgel, nastal pa je problem s prostorom. Kam z vsemi sodi?

In nastala je IDEJA, da bi naredil fotelj.

Ponavadi, ko nekaj delaš prvič, ne veš kako in kje začeti. A malo po malo so ideje rastle in načrt za izvedbo je v glavi dozorel.
Fotelj iz soda s počivalnikom

Doge sem najprej obdelal-prebrusil in potem kos za kosom, dogo za dogo, sestavljal. Za udoben stol je zelo pomembna pravilna nastavitev višine sedala in kot naslona.  Povabil sem ženo, ki je kritično poročala o svojem počutju pri sedenju. Tako sem izdelal dva UDOBNA stola, katera svoje obiskovalce ne pustita ravnodušne. Ker sta narejena iz sodov, ki jih je izdelal še moj oče, imata zame še posebno, dodano vrednost.


Fotelj SODKO

Fotelj iz dog - SODKO

As many winemakers I also removed wooden barrels and replaced them with stainless ones. Later I was sorry about that, because I think that wine gets best while in oak barrels.
I had quite some of them. I saw some value in them so I didn't throw them away but the problem wuth space appeared – where to put them all?
And the idea came up – make a armchair.
Usually when you make something for the first time you don't really know where to start but ideas started to grow and finally I had a final plan.
First I grinded the staves and then piece by piece, stave by stave started putting them together. For a confortable sofa you need an appropriate height of seat and back. My wife also helped me with her critics about comfort.
So at the end I made two really confortable sofas. Visitors are always excited about them.
Because they are made from barrels, which were made by my father they have and extra special value.

Ni komentarjev:

Objavite komentar